ANKARA KENT KONSEYİ’NDE “BATIKENT’TEN DİKMEN VADİSİ’NE: KOOPERATİFÇİLİK, KENTLEŞME VE SOSYAL DEMOKRAT BELEDİYECİLİK DENEYİMİ” SÖYLEŞİSİNE KATILDIK

ANKARA KENT KONSEYİ’NDE “BATIKENT’TEN DİKMEN VADİSİ’NE: KOOPERATİFÇİLİK, KENTLEŞME VE SOSYAL DEMOKRAT BELEDİYECİLİK DENEYİMİ” SÖYLEŞİSİNE KATILDIK
MERKEZ
24.06.2026
 
Ankara Kent Konseyi Kırsal Kalkınma Çalışma Grubu tarafından düzenlenen “Batıkent’ten Dikmen Vadisi’ne: Kooperatifçilik, Kentleşme ve Sosyal Demokrat Belediyecilik Deneyimi” başlıklı söyleşi, 23 Haziran 2026 tarihinde Ankara Kent Konseyinde gerçekleştirildi.

ODA’mız Üyesi ve Ankara Kent Konseyi Kırsal Kalkınma Çalışma Grubu Sözcüsü Ayfer ULUSOY’un moderatörlüğünde düzenlenen söyleşiye, önceki dönemler Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Murat KARAYALÇIN konuşmacı olarak katıldı.

Söyleşide KARAYALÇIN, Batıkent ve Dikmen Vadisi projelerinin ortaya çıkış sürecini, kooperatifçilik anlayışının kentleşmedeki rolünü ve sosyal demokrat belediyecilik uygulamalarına ilişkin deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Kentleşme politikaları, yerel yönetimlerin toplumsal kalkınmadaki işlevi ve kooperatifçilik modelinin günümüzdeki önemi üzerine değerlendirmelerde bulunan KARAYALÇIN, katılımcıların sorularını da yanıtladı.

Yoğun katılımla gerçekleşen programa, ODA’mız II. Başkanı Şule YILDIRIM da katıldı.

Okunma Sayısı: 73
Fotoğraf Galerisi