ESKİŞEHİR ŞUBEMİZE ZİYARET

ESKİŞEHİR ŞUBEMİZE ZİYARET
MERKEZ
23.06.2026
 
ODA Yönetim Kurulu Yazman Üyemiz Mert Ulaş DİŞBUDAK, 22 Haziran 2026 tarihinde Eskişehir Şubemizi ziyaret etti.

Ziyaret kapsamında, Eskişehir Şube Başkanımız Selma GÜDER, Yazman Üyemiz Hasan ÇAKILLI, ZMO-Genç Eskişehir Temsilcimiz Betül BİLGİN ve Temsilci Yardımcımız Sude ÖLÇERSOY ile bir araya gelindi.

Gerçekleştirilen görüşmede; ODA’mızın yürüttüğü çalışmalar, Eskişehir Şubemizin faaliyetleri, üyelerimizin mesleki sorunları ve çözüm önerileri ile ZMO-Genç yapılanmasının çalışmaları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca, önümüzdeki dönemde gerçekleştirilebilecek etkinlikler ve ortak çalışmalar değerlendirilerek örgütsel dayanışmanın güçlendirilmesine yönelik konular ele alındı.


Okunma Sayısı: 95
Fotoğraf Galerisi