MİMARLAR ODASI ZİYARETİ

MİMARLAR ODASI ZİYARETİ
ESKİŞEHİR
20.06.2026
 
TMMOB Mimarlar Odası Eskişehir Şube Başkanı Sibel Özdemir İlhan ve Yönetim Kurulu’na,  ZMO Şube Yönetim Kurulu Başkanı Selma Güder ve YK üyesi Dr. Aydan Barut tarafından güven tazeleyerek, tekrar seçilmelerinden dolayı 17 Haziran 2026 tarihinde tebrik ziyareti gerçekleştirildi.

Sayın İlhan’a ve YK üyelerine; içtenliklerinden dolayı teşekkür ediyoruz.

Okunma Sayısı: 4